dag 3, de doorsteek naar midden Spanje - Reisverslag uit Lorca, Spanje van Jens, Jacco, Robert, Henry - WaarBenJij.nu dag 3, de doorsteek naar midden Spanje - Reisverslag uit Lorca, Spanje van Jens, Jacco, Robert, Henry - WaarBenJij.nu

dag 3, de doorsteek naar midden Spanje

Door: Robert Molenaar

Blijf op de hoogte en volg Jens, Jacco, Robert, Henry

05 Februari 2014 | Spanje, Lorca

Dag drie de reis gaat verder. Vertrokken vanaf het formule 1 hotel in perpian. De nacht was goed. Richting de supermarkt voor een lekker frans stokbrood. De reis voort gezet via de kust lijn van spanje. Leuk was dat we langs de afrit van mijn wel gevestigde badplaats rosas reden. Deze dag flink door gereden naar lorca. Hier hebben wij in de buurt een slaap plek gezocht en gevonden, alleen konden we niet goed parkeren dus moesten we weer wat anders zoeken. Was een 3 sterren sterren hotel dus maximaal luxe, hadden we wel even nodig!

• 05 Februari 2014 - 22:30

Laura:

toppers !

• 05 Februari 2014 - 22:51

Lenie:

Wat kan een beetje luxe dan lekker zijn! Geniet er dan ook maar lekker van.

Jens, Jacco, Robert, Henry

Als leercompetentie gaan wij naar Gambia om daar autotechnische lessen aan te bieden. Zo kunnen wij bijdragen aan het bevorderen van de mobiliteit in dit land. Lees meer: http://www.fast4africa.nl/

Actief sinds 26 Jan. 2014