Dag 2; wat brengt die mee? - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Jens, Jacco, Robert, Henry - WaarBenJij.nu Dag 2; wat brengt die mee? - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Jens, Jacco, Robert, Henry - WaarBenJij.nu

Dag 2; wat brengt die mee?

Door: Jens de Goeij

Blijf op de hoogte en volg Jens, Jacco, Robert, Henry

03 Februari 2014 | Frankrijk, Perpignan

Maandag, 3 februari
Laat aangekomen, vroeg er weer uit! Om 8:00 vertrekken we weer met een frisse moed. Door de prachtige landwegen rustig aan 40 kilometer rijden richting de snelweg. Het plan is om naar lyon te rijden, dan een stuk het binnenland in te rijden om vervolgens over de millau brug over te steken. Makkelijk gezegd, niet zo makkelijk gedaan. Hele mooie witte bergen tegemoed, helaas moesten we ze ook over. Onze auto's hebben daar geen problemen mee, maar de rest gaat niet zo hard. Uiteindelijk hebben we ons even gesplitst en zijn we op eigen gang verder gereden. Helaas was het donker en hebben we bijna niks van de millau brug gezien.

Later hergroepeerde we en begonnen we door de donkere nacht onze reis richting perpignan. Een lange afdaling, dus de gang zat er goed in! We hebben de grootste lol over de mc bakkies, ookal is ons team de enige met goed werkende bakkies.

Om 23:00 kwamen we aan. 15 uur gereden en 900 kilometers gestuurd. Gisteravond had ik geen zin meer om een verslag te typen dus doe ik het nu. Na een lekker Frans ontbijtje (het eerste goede ontbijt van deze reis) zijn we net de spaanse grens over en hebben we nog een flinke reis voor de boeg!

Keep you posted!

Jens

Jens, Jacco, Robert, Henry

Als leercompetentie gaan wij naar Gambia om daar autotechnische lessen aan te bieden. Zo kunnen wij bijdragen aan het bevorderen van de mobiliteit in dit land. Lees meer: http://www.fast4africa.nl/

Actief sinds 26 Jan. 2014