dag vier, wat een plezier - Reisverslag uit Sotogrande, Spanje van Jens, Jacco, Robert, Henry - WaarBenJij.nu dag vier, wat een plezier - Reisverslag uit Sotogrande, Spanje van Jens, Jacco, Robert, Henry - WaarBenJij.nu

dag vier, wat een plezier

Door: Jens de Goeij

Blijf op de hoogte en volg Jens, Jacco, Robert, Henry

05 Februari 2014 | Spanje, Sotogrande

Vanmorgen uiteraard zoals elke dag een beetje verslapen. Super goed geslapen en goed ontbeten. De hele thermoskan gevuld met koffie van het hotel.we lopen maar buiten en ja hoor: lekke band. Hij is niet leeg maar er zit 1 bar in. We pompen hem op en beginnen met rijden Om 10 uur vertrekken we en het is mooi weer. Jacco begint met rijden en ik ga bezig met de gopro camera. We hebben al mooie filmpjes gemaakt! Als we de boven op de bergen zien we de mooiste regenboog die we ooit hebben gezien, maar helaas geen pot goud eronder. Na 450 kilometer komen we aan bij de officiële verzamelplaats aan. Hier gaan we even onze band repareren. Jammer genoeg was dat niet zo makkelijk, de auto was achter zo zwaar dat ipv de achterkant de voorkant omhoog ging. Uiteindelijk zat er een mini klein gaatje in waar een plug in kon. Verder houden beide de auto's het perfect vol! Heel erg blij mee!

Morgen om 7 uur moeten we in de auto zitten om eindelijk naar marokko te varen. Eindelijk! We zijn Spanje eigenlijk best wel een beetje zat. Tot nu toe elke dag 12 uur gereden en dat is toch echt net te veel. Maargoed, we hebben allemaal heel erg zin in Marokko!

In Marokko weet ik niet hoe het bereik is dus ik weet ook niet wanneer Het volgende verslag is. Ik hoop tot snel! Oja en datgene wat hier onder staat krijg ik niet weg op mn telefoon, vandaar.

Groetjes

Morgen om 7 uur moeten we in de auto zitten om

• 06 Februari 2014 - 09:53

Joyce Uitentuis:

Balen van het mini gaatje in de band, maar fijn dat het met een plug opgelost kon worden. Ook fijn dat de auto's het zo goed doen! Ik hoop dat jullie goed zijn aangekomen in Marokko. Goede reis verder!